Aki fallal veszi körül magát,azt nem lehet bántani,sem megsimogatni!


"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened, ha kétszer, az az enyém....."


called to serve....



Tagadj, felejts el mindent,
A szégyened és összes bűnödet
Lapulj, múltad csak emlék,
Lassan elmarad s egyre távolabbról követ..

(Ismerős arcok)

2010. július 10., szombat

kinek....kinek....válasszatok.....




És itt fogok ülni melletted, amíg itt vagy a folyónál. És ha lefekszel, a házad előtt fogok aludni. És ha elutazol messzire, oda is utánad megyek. Egészen addig követlek, amíg te magad el nem küldesz. Akkor elmegyek. De akkor is szeretni foglak életem végéig.

*
*
*
És ha így lesz is, ha valóban elveszítem, akkor is nyertem egy boldog napot. És ha arra gondolok, milyen szörnyű ez a világ, akkor egyetlen boldog nap is maga a csoda.


*
*
*
*
Ha valaki el akarja mesélni a történetemet, arra fogom kérni, hogy kezdje úgy, ahogyan a tündérmeséket szokás kezdeni:
Volt egyszer...



*
*
*
Mi a méltóság? Hogy az egész világ azt gondolja rólad, hogy illedelmes, jó kislány
vagy, akinek csordultig telve a szíve felebaráti szeretettel? Figyeld az állatokat, nézz több természetfilmet, és figyeld meg, hogy harcolnak a területükért. Mindannyian örömmel fogadtuk azt a pofont.

*
*
*
Gyermekeitek nem a ti gyermekeitek.
Ők az Élet önmaga iránti vágyakozásának fiai és leányai.
Általatok érkeznek, de nem belőletek.
És bár véletek vannak, nem birtokaitok.
Adhattok nekik szeretetet, de gondolataitokat nem adhatjátok.
Mert nekik saját gondolataik vannak.
Testüknek adhattok otthont, de lelküknek nem.
Mert az ő lelkük a holnap házában lakik, ahová ti nem látogathattok
el, még álmaitokban sem.
Próbálhattok olyanná lenni, mint ők, de ne próbáljátok őket olyanná
tenni, mint ti vagytok.
Mert az élet sem visszafelé nem halad, sem a tegnapban meg nem reked.















.....tudjátok, melyik szól nektek?
kinek...kinek...válaszatok....
érdekes lenne tudni, melyiket gondoljátok sajátotoknak....










A furcsák közé tartozom,
Messziről jöttem.
Nem én voltam hozzád durva,
Te voltál!


Borítsunk ránk fátylat,
Halálos minden magyarázat.
Fekete szavakba öltözöm,
Vagy te mész el vagy én költözöm.
A furcsák közé tartozom.
Hazudtunk, hazudtunk, hazudtunk.


Ez így már nem megy tovább,
Kifogynak belőlünk a csodák.
Én Keletnek, te meg Nyugatnak,
Indulnánk végre.


Borítsunk ránk fátylat,
Halálos minden magyarázat.
Fekete szavakba öltözöm,
Vagy te mész el vagy én költözöm.
A furcsák közé tartozom.
Hazudtunk, hazudtunk, hazudtunk.

3 megjegyzés:

csiribí írta...

Az első idézet amit magaménak érzek most...úgy érzem örökké szeretni fogom azt a személyt akit elengedtem,hogy mással boldog legyen...

katikabogár írta...

Nagyon szép lettél! Én a harmadikat választanám! Bár mindegyikből igaz rám is valami! Érdekes dolog ez...

Rád melyik illik?

bihege írta...

mindegyik.... másmás okból...de, mindegyik....